CananDuru durumoms2 normali 32 haftalıkken. Ama gebeliğin seyrine göre değişiyor riskli gebelikler ikiz gebelikler vs de 28 de baslıyor
drmeri 30da girdim bugün yeni geldim. bebek pozisyonum riskli olduğu için aldı doktor nstye. ilk kez girdim bugün
turkeri-canan gkbyza Bende özele gidiyorum ama ayrı ücret vermiyorum siz sordunuz mu nst için ayrı ücret mi alıyorlar mış?
turkeri-canan gkbyza Bence bir sorun cunku bi ton muayene ucreti veriyoruz zaten bide nst ye mi vereceksiniz bir de son zamanlarda surekli nst ye aliyorlar sizi eziyet gibi olur
gkbyza turkeri-canan teşekkür ederim valla bilmediğim için iyi oldu söylediğiniz 🫢 doğru hakkaten inş ekstra almıyorlardır yeterince veriyoruz para zaten 😬