Sedefatlas
Ben hamileliğimin 26.haftadından sonuna kadar kullandım. Yatarak geçirmem gereken bir hamileliğm vardı . Sadece doktor kontrolüne gidiyordum. Rahim dikişim olduğu için bebeğin aşağı baskı yapmasını azaltmak için kullandım. Ne kadar etkiliydi bilmiyorum ama ben memnundum