aslckrr Kızlar 7. Ayımdayım. Doktor rutin kontrol olarak fetal eko testi yaptırmamı söyledi ancak aklıma takıldı. Acaba bir sorun mu gördü diye. Hiç yaptıran oldu mu rutin kontrol olarak
aslckrr Mavidunyamm evet herhangi bir problem çıkmadı. Özellikle sordum covid yeni atlattım o yüzden mi falan diye. Rutin olarak istiyorum ben, dedi
Mavidunyamm aslckrr içinizi ferah tutun dememin sebebi doktorlar bir sorun olunca pat pat yüzümüze söylüyorlar yani bir sorun görse saklamaz sizden 😇
el1fff Bazı doktorlar genel rutin olarak istiyor eğer detaylı ultrasonda bir şey çıkmadıysa genel olarak bir şey çıkmıyor diye düşünüyorum, zaten kalbine bakıyorlar damarlara vs o kadar ultrasonun aynısı