SmyyeeA Ben 30.haftamdayım normalde bebeğim çok hareketli uzandığım an hele hiç durmazdı ama bugün sabahtan beri nerdeyse tam anlamıyla hissetmedim diyebilirim artık korkmaya başladım hiç bu durumu yaşayan oldumu ? Bu haftalarda olabilir mi
Zeyfat17 SmyyeeA doktorlar günde 10 kere hareket etmesi gerektiğini söylüyorlar isterseniz en yakın hastaneye gidin bi baktırın içiniz rahat etsin
Pcoslubiranne SmyyeeA Icinde yuzen bir sey de hissetmiyor musun? Karnin hareket etmese bile ben bazen yuzdugunu anliyorum.Yarin 30 haftalik oluyorum. Artik uyku suresi uzuyormus uyuyor olabilir.
kahvesever__ SmyyeeA acile gidin normal değil doktorum her 2 saat de hareket etmezse acile gel demişti
SmyyeeA Zeyfat17 normalde sabah uyandığımda başlardı hareketliydi ilk defa böyle hareketsiz olunca bende korkuyorum haliyle evet gitsem iyi olacak
SmyyeeA Pcoslubiranne İnşaAllah öyledir ya hep çok hareketliydi o yüzden tedirginim haliyle. Uzandığım an o dalgalanmalR oluyordu ama şimdi dinliyorum yok
Sevdashn SmyyeeA tatlı bı şeyler ye sol tarafına yat biraz hareket etmezse daha fazla bekleme hastaneye veya sağlık ocağına git
Seyma-Aslan00 SmyyeeA uyuyodur canım kendini stres ettikçe bebekte hissediyor. Tatlı bisiler ye soluna uzan bekle biraz ya da en yakın hastaneye git icin rahat etsin🌸
SmyyeeA Seyma-Aslan00 aynen canım öyle insan hemen stres oluyor ilk defa bu kadar hareketsiz çok şükür biraz hissettirdi kendini