Deletedmom547899 32+4 haftadayim bebek dünden beri aşırı toplanıyor bir yere.sabahtan beri karnım bir sertleşiyor ayaklarını aşağıya vajinaya vuruyor sanki şiddetli ağrım yok baskı var.Bebek dönmeye mi çalışıyor acaba yaşayan varsa beni aydınlatabilir mi?
durumoms2 Deletedmom547899 biz Çarşamba günü gittik. Bebeğim dönmüştü ve hep aynı pozisyonda. Başı aşağıda ayaklar yukarıda. Normalde kaç haftalıkken dönüyor acaba
Deletedmom547899 durumoms2 kaçıncı haftada gittiniz en son.bide doğum pozisyonu alınca bir değişiklik hissettiniz mi karninizda
durumoms2 Deletedmom547899 aslında hickirdigini hissediyorum ☺️ aşağıda kafası ama kaçıncı haftada döndü hatırlamıyorum. Şuan 30 haftalık olduk. Sanırım 2 haftadır ters dönük
durumoms2 Deletedmom547899 kardeşim hastanede çalışıyor. Doktora henüz sormadı. 32 33 haftada çağırır diye düşünüyorum
durumoms2 Deletedmom547899 ne zaman gidiceksiniz 1 ay ne zaman doluyor merak ettim açıkçası dönmüş mü ☺️
Deletedmom547899 durumoms2 benimde 4 gün sonra randavum var 33 haftalık oluyor bakalım artık 2 haftada bir çağırır diye düşünüyorum
Deletedmom547899 durumoms2 evet hissediyorum arada minik minik titreşimler 😂 normal istiyorum insallh dönmüştür