Gkce0402 Arkadaşlar bebegimize şimdilik oda yapmayı düşünmüyoruz beşik konusunda kararsız kaldık park yatak mi yoksa sepet beşik mi daha çok kullanışlı
EzelUnal18 Gkce0402 canım bende oda yapmayı düşünmüyorum şuanlık 70-130 ölçülü piercardin mobilya beşik aldım yatak odama koyacağım.sepet beşik çok istiyordum kullanamazsın dediler park beşikte görüntü olarak çok cazip gelmedi
Nurayy28 Gkce0402 2side deil bence görüntü ve kullanim olarak bana mobilya beşik daha mantıklı geldi yatmassa köy beşiğine koyucam
Zehber Gkce0402 bende sepet beşik gayet kullanışlı akşam yatak odanda sabah oturma odanda bemde aldım sepet beşik vede kardeşimde kullanmıştık kullanışlı tavsiye ederim en az 1.5 2 yaşına kadar da yatabilir
Zeynep8080 Gkce0402 biz park yatak aldık sunybaby çok iyi 👍 ben memur olduğum için taşınma sıkıntısı var en iyisi
EzelUnal18 Gkce0402 benimde çok küçük bende şifonyeri kaldıracağım mecbur yoksa hiç bişekilde sığmaz benimde🙃
Yagmurakks Sepet beşik istiyorum ama eşim istemiyor 2 yaşından sonra yatiramayacaz diyor gerek yok diyor 😠 offf mobilya da hoşuma gitmiyor artık napacaksam
Zehber Yagmurakks bende seprt beşik al cnn mobilya hiç kullanışlı değil tavsiye etmem hem bebek nerede yatcak dogdugunda 🤗
ZeynepSYC Bizde bambu beşik düşünüyorduk. Daha önce kızlarım ve çevredeki bir çok cocuk kullanmıştı bambu beşiği. Fakat şimdiki bambu beşiklerin altında mdf mekanizma var . O kısmını beğenmedik. Çocuk hareketlenince kolayca düşebilir gibi geldi bize . Ölçüsü 60 a 100 olan mobilya anne yanı beşik aldık. Bugün geldi evimize . Inşallah memnun kalırız. Sizede tavsiye ederim .