Burcuugur asma Benimde oluyor canım hastaneye gittim artık bebeğin büyüyor böyle ağrılar olması normal dedi endişelenme 😊 Hareketlerini hissediyormusun
Asu33 asma Ağrı genelde çorapsız gezdiğimde daha fazla oluyor sanki bende üşütünce artıyor gibime geliyor
Icimdekimucize Superisi benim de çok akıntım oluyor bende korkuyorum normalmidir acaba bide afedersiniz cook çok açık sarı rengi şeffaf değil bilemedim napacagimi sanki arttı gibi 19+6yim
Pyrzeda Sayrkann 🙈🙈 Doktorum ginde bir iki kere oluyosa sorun yok dedi rahimde büyüdüğü için olabiliyomuş beş altı kez olursa günde gel dedi
Eliftotree Bende 19+5 haftalığım geceleri sırt üstü yatıyorum ister istemez sabah uyandığımda belim.ağırıyor acaba neden olabilir sizde de oluyor mu böyle 🤔
Ozglakdg Eliftotree Mrb 16. Haftadan sonra sırt üstü yatmamak gerekiyor. Yan yatmalısınız daha çok sol tarafınıza 🤔
Eliftotree Ozglakdg aslįnda yan yatıyorum sabah uyanınca sırt üstü uyanıyorum uyurken farkında olmadan oluyor 😑
Ozglakdg Eliftotree evet öyleyse birşey diyemicem. Bende 16. Haftaya girdiğim günden beri kesintisiz uyuyamıyorum farkında olmadan sırt üstü yada yüz üstü yatarım diye korkuyorum 😏