Merhaba kızlar , 13 haftalık gebeyim, ikili test sonuç grafiğim risk değerinin altında geldi sorun yok ama kan sonuçlarım PPA 1.96, fHCG 368 geldi devletteki doktorum kan değerimi biraz yüksek gördü beni muane etmeden Araştırma hastahanesine riskli gebelik bölümüne sevk etti başına böyle bir şey gelen var mı , tavsiye ve önerilerinize ihtiyacım var😟