Canımız annelerimiz, bir süredir HappyMom annelerini bir araya getirerek buluşmalar organize etmek istiyoruz. Araya giren pandemi maalesef buna engel oldu. Forum’dan bir annemizin öncülüğü ile ilk buluşma noktasını Kadıköy olarak planladık. Herkese hitap edebileceğini düşündüğümüz havadar şirin bir mekan önerisi aldık.
Poulim Cafe
https://g.co/kgs/UtNq4A
Şimdi oylayalım ve Kadıköy buluşması için müsait annelerimizin görüşlerinin alalım! 😍