Gnl35 benimde ikizlerim var iki kilo doğdular şuan 14gunluk anne sütü alıyorlar mama verme dedi doktor acaba annesutumu verdiniz kilosu ilerledi yoksa mamami asla kıyaslama yapmıyorum ama annesutuyle yaşıtlarıni yakalarmj yada annesutu yeterlimi off kafam karışık evet sütüm var sagarak veriyom ama ilerlemezlerse diye korkmuyom değil doktor bı hafta sonra gel süt yetmezse mama verecex dedi