YagizAsyaMom Kızlar 4 5 gündür yine magnezyum içmiyorum şimdi kasığımda anlık bir kramp oldu ve hemen geçti Allahtan. 24+3 gün olacağız sizce normal mi
ElifMetehan YagizAsyaMom magnezyum içmeyince banada aynısı oluyor canım iç ihmal etme. Ben 31+3 um hala kullanıyorum
YagizAsyaMom ElifMetehan ahh sağol ya birden bıçak batar gibi kitlendim kaldım merak ettim neyin nesi diye
YagizAsyaMom Zeynp dün gece anlık olarak bir şey batar gibi oldu sonradan düzeldi uzandım ve magnezyum içtim. Sende uzan bakalım ne olacak
dphnln Bu tip durumlarda geçse bile doktorunuza bilgi verin arkadaşlar. Erken doğum sebebi olabilir, haftanıza bağlı normal bir durum da olabilir.
YagizAsyaMom dphnln yani anlık bir şey olduğu için doktora bildirme gereği duymadım çünkü geçen muaynem de sormuştum eğer tek taraflı ve dinlenince geçiyorsa korkma ama geçmezse o zaman sıkıntı var demişti
YagizAsyaMom Zeynp oturur pozisyondaysan vücut kendini kastışı için de oluyor o tür rahim kasılmalar ı