Arkadaşlar adetime 10 gün falan var ve yine adet olacağım gibi görünüyor bu ay da negatifi görürsem ki göreceğim büyük ihtimalle diğer ay yakı denemek istiyorum yapan varsa detaylı anlatabilir mi nezaman başlamalı kaç gün durmalı kaç defa kullanmalı yakı varken mi yoksa çıkardığımızda mı birliktelik olmalı ve o varken gusül abdesti geçer mi deneyenlerden bilgi alabilir miyim şimdiden çok teşekkür ederim 🌸♥️