Adetten önce bişeyler oldu sonra adet oldum dedim bişey olmamış herhelde. Sonra dün erken gebelik testi almaya gittim. Biri koyu biri silik çıktı riske atmamak içinde bugün sonuç verdim. Belki olumsuzda olabilir yanlış yönlendirmiyim şimdi ama dua et olumlu olsun🙏🏻🫶🏻