Merhaba, 30+6 haftaligim bugün kontrolüm vardı. Oğlum 1704 gr ağırlığında ve ölçümleri haftasıyla uyumlu gözüküyor ancak suyum sınırdaymış. 2 hafta sonra tekrar kontrole cagirildim.
Şimdi ne yapmalıyım bilemiyorum, şeker ve tansiyonum çok şükür normal.
Erken doğum riski var midir? Oldu ki suyum azaldı normal doğum başlatmakla uğraşmayıp sezaryene mi alınırım?
Yakın haftalarda başına gelenler bana basından geçenleri anlatabilir mi?