Hanımlar, doğum yapalı 3 ay oldu . Sezeryanla doğum yaptım. Henüz hiç adet olmadım ama dün sabah peçeteye çok hafif pembemsi kan geldi. Sonra gün içinde kahverengimsi bi akıntı olmuş. Bu sabah tekrar çok dikkatli bakınca görülen bi pembelik olmuş peçeteyle silince farkettim. Acaba adet mi olacağım ? Çok korkuyorum yerleşme kanamasıdır diye. Çünkü çok dikkat ettik hamilelik olmaz diye düşünüyorum. Sizin doğum sonrası adetiniz nası oldu ?