Rabia_zanile Benim gibi olan var mı acaba mı diyip erkenden teste başlayorum. Tüm maaşım teste gidiyor 😁 bu sefer gecikene kadar yapmam diyorum yine yapıyorum biri bana dur desin 🤔
_Hill_ Rabia_zanile yalnız değilsin canım bende ucuzdan pahalısına her türlü erken kaset almadığım test kalmadı.Ama hala bebiş yok ortada😁Ben internetten alıyorum hep oluyor evde.Kendimi tutucam diyorum ama ı-ıh olmuyor yani😁
Rabia_zanile Nurem20 etraftaki tüm eczaneler tanıdı beni 😁 tutuyorum kendimi bakalım ne kadar dayanırım
Rabia_zanile Melisssssss netten almak da sıkıntı iş yeri adresimi vermem gerekiyor bu sefer hadi üstünde acıklama olur da ofisten biri okursa diye bu sefer de kargo yolu bekle dur 🤦♀️
Rabia_zanile Deletedmom52620 ben her seferinde de inanıyorum bu ay olur stoga gerek yok fazlası ziyan diye 🥺🥺
Eyluladam15 Rabia_zanile ne zman yapmayı bırakıyorsun ozman hamile kalıyorsun test edildi onaylandı 🤭 ne zaman yeter artık dedim o zaman hamile kaldım kızlar
Eyluladam15 Rabia_zanile inşallah başarırsınız her ay deli gibi test yapıyordum yok olmuyordu ne zman attım kafamdan keyfime baktım o ay hamile kaldım stres çok etkiliyormus gerçekten
Gizemgksnmz Rabia_zanile bende bu ay geciktikten sonra yapıcam dedim ama az önce dayanamayıp yaptım ve negatif yine hüsran
Gizemgksnmz Rabia_zanile ben 1 buçuk senedir evliyim 1 kaybım 2 kimyasal gebeliğim oldu. Bu ay kesin oldu gözüyle bakıyordum 4 gün önce lekenmem başladı bugün lekelenmede bitmişti dayanamadım yaptım yine
Gizemgksnmz Rabia_zanile yine negatif çıktı 2 gün var daha adetime erken gebelik testi yapmıştım varsa silik bile olsa çıkar diye düşündüm