Baharkrbyk Anneler merhaba doktorum bir tahmin yaptı ama kesin konuşmadı sizce kız mı erkek mi tahmini olan var mı ?
NurrrH Baharkrbyk yanlışım olabilir ama sanırım bacak arası bu. Erkek gibi. Benim oğlanın ultrasonuna benzettim. 😂
Baharkrbyk NurrrH evet bacak arası daha 12+5 doktorunda erkek tahmini yaptı bizlerde erkek ama nedense kesin konuşmak istemedi
Baharkrbyk Edilek https://imgyukle.com/ Bu adrese girip fotoğrafı yükledim daha sonra sonu .jpg ile biten linki yazıya eklediğimde resim otamatık olarak gözüktü
NurrrH Baharkrbyk 12+0 da bizim böyleydi. Erkek dedi doktorumuz erken olduğunu düşündük. 13+1de tekrar gittik kesin erkek dedi. Şuan 20+4 olduk oğlumla. Bence net erkek bu bebek. Bizim ultrasonla aynı 😍