Ballkusum_33 17 haftalık hamileyim ilk gebelik ve karnım hiç yok bebek haftasına göre gidiyor ama hala göbek hizasinin 4 parmak altında sürekli yokluyorum yok karnım çıkmıyor. Eşim sabah diyor ne zaman karnın çıkacak hamile olduğunu anlicaz felan 😁 bilmiyorum dedim ama bende çıksın istiyorum artık bazıları daha 14 haftada çıkıyor biz hala bekliyoruz 🙄☺️
nilsmomy Ballkusum_33 19 haftalik hamileyim karnimda 16. Haftamda çıkmaya başladı ama bebek hala gobek deligimin alt kisminda 😂 ordan tekmeliyor dhdhdjr bence erken çıkmaması daha iyi en azından kıyafet derdi olmaz ben şimdiden pantolonlarıma giremiyorum 🥲🥲
Peelinn Ballkusum_33 14 haftada göbek cıkmaz genelde gazdır ve ödemdir o . Yapısal olarak demek ki cok büyük göbekli bir hamile olmayacaksınız. Ama zaten 17haftada erken göbek büyümesi için. Daha ne kaplıyor da içeride bebek, kocaman göbeğiniz olsun :)
Gulkpsz Bende 18+2 "yim belli olmayan bir karnım var. Sabah gömleğimi giyecektim ama baktım ki göbeği kapanmıyor daha 20 gün önce felan giyinmistim. Ama dışarıdan hiç belli olmuyor
Ballkusum_33 Peelinn ya bilemedim 4 ay bitti 5. Aydan gün alıyorz bugün itibariyle ama görünürde hiç bişey yok bende ilk ya heves var biraz çıksın diye ama yok😁😁
Ays_cskn Ballkusum_33 ilk gebeliklerde gec cikiyor genelde 2. Ve sonrasi gebeliklerde daha erken cikar benim oyle oldu 2.gebeligim daha erken cikti sizinde cikar merak etmeyin😄😄😄😄
Ballkusum_33 Ays_cskn İnşallah bekliyorz işte bakalım hep birşeyleri beklemekle geçiyor zaten 😁 hamile kalayım, kalp atışı duyayım, cinsiyet öğrenelim, hareket etsin, göbuş çıksın, doğsun artık….. Hamilelik güzel ve zor bı bekleyiş 😁😁
miranmomsss Ballkusum_33 21 haftalık bi haftadır çıktı bende sürekli bekliyordum niye çıkmıyor diye normalmiş bi kerede çıkıyor ☺️
Peelinn Ballkusum_33 daha 3 ay 29 günlük hamilesiniz eğer 17 haftalıksa :)) 5. Aydan gün almıyorsunuz. Ayrıca dediğim gibi büyümek zorunda değil sizin yapınızla ilgili bir durum
mhmmddgc Ballkusum_33 Kişiden kişiye değişiyor bu göbek olayı. Şuan 35 haftalığım kimse inanmıyor 35 hafta olduğuma
Deletedmom_7 Ballkusum_33 27. Haftaya kadar benim de yoktu sonradan fırladı 😂😬 Emin ol büyümemesi senin çok yararına 32+4 haftaligim artık futbol topu koymuşum gibi karnıma var rahat edemiyorum kalkamıyorum yürümekte zorlanıyorum yatamıyorum ne kadar geç büyürse senin için o kadar iyi
Ballkusum_33 Peelinn ne farkeder ki yarın 4 ay dolmuş oluyor 5 ten gün almış oluyoruz 😁😁 aynen yapı meselesi
Ays_cskn Ballkusum_33 Aynen oyle bizde 29 +0 olduk artik son duzlukteyiz son 77 gunumuz var gelmesini bekliyoruz ☺☺