Kızlar adetime 10 gün var dün ve bugün az miktarda kahverengi sıvı şeklinde leke geliyor internetten baktın kist belirtisi olabilir diyor hastane randevuma da 3 gün var o yüzden gitmek istemedim doktora böyle bir şey yaşayan varsa yardımcı olabilir mi rica etsem