Night risksiz çıkıp sonucun kötü olması çok daha kötü değil mi? Herkes birbirine bebekte sorun çıksa aldıracak mısın diye soruyor. Ben mesela riskli bir durum çıksa kesim tanıyı alır aldırırım. Fetal dnaların çok güvenilir olduğuna inanmıyorum. Ama ne yazık ki günümüzde önümüze en iyisi diye sunulduğundan eldeki tek güvenilecek değerlendirme o. Özel muayenehanelerde doktorlar kar payı alsada almasada artık bunu öneriyorlar ama iş detaylı ultrasona geldiğinde evet bebekte bir sorun yok ama ultrasonda görülmeyen detaylar olabilir bunlar için sorumluluk benimdir diye kağıt imzalayın diyorlar.
Fetal dnadan önce hamilelik daha stressizdi. Kendi görüşüm. 2li test yapılır risk varsa amniyosentez yapılırdı. Şimdi hem maddi hem manevi stres yapılıyor. 2li testle arasında mantıken pek fark olduğunu düşünmüyorum. Sadece daha fazla detaylı inceleniyor. Kandaki dna oranı dedikleride ona çıkıyor. Yüzdeliği ne kadar yüksekse doğruluk oranı o kadar oluyor.