arkadaşlar selam. 15 haftalık hamileyim ve son 1 aydır geçmeyen bir idrar yolu enfeksiyonum var. idrar kültürü testi yaptırdım sonuçlar normal çıktı. birkaç ilaçta kullandım doktorumun tavsiyesiyle. biri bitkiseldi, biri de fitildi. geçti gibi oluyor sonra tekrar başlıyor nedir bu hastalığın tedavisi.😭😭😭