Sareminnn 11+6 haftalık hamileyim 2 gündür inanaılmaz dişim ağrıyo doktora gittiğimde şuan müdahele edilirse bebeğin gelişimi açısından sıkıntı olur dedi diş ağrısına ne iyi gelir
Bellks Sareminnn bana öyle bişey demedi zararsız olduğunu belirttiği bi antibiyotik verdi çok şükür geçti ki o zaman 8.haftamdı
sevda_cicegi11 Sareminnn bende 11+6 yken diş ağrımı söylediğimde doktora gidebilirsin dedi doktorda kanal yaoti bana bu aylarda yapıyoruz zaten dedi