Tugceuy Ay ben bu beenn..36+5im şuanda yarın doktor kontrolüm var sezaryan günü alicaz inşallah ama geçen haftalarda bı sorun olmadıkça 39a kadar tutmak istiyorum seni demişti ama ben de kendimi hep 38e alıştırdım..Şimdi okuyanlar belki diyecek arada 1 hafta var nolacak diye ama eşimin tayini ağrıya çıktı ve ben doğum için memleketteyim. Ağustosun 4ünde Ağrı’da iş başı yapması lazım,doğuma o da yetişsin istiyorum ama bakalım doktorun ne diyecek 🤢 Ay bı de artık ne bileyim hamilelik ve sıcaklar çok yoruyor beni ya 1 güne bile tahammülüm kalmadı sanki 😭