Merveonal28 ben kullanıyorum iki dr dan biri sezeryan olmam lazım dedi diğer yo ne alakası var oksapar günlük bi iğne bir iki gğn önceden kullanmayı kesince bi zararı olmaz normal doğum olur dedi ben bide corasprin kullanıyorum mesela onu bi hafta önce kesmemiz lazım dedi genel görüş bu ama ilk dr um direk sezeryan demişti