Mamij_25 Kızlar doğumdan sonra ikiz anneleri olarak kaç kilo verdiniz kendimi şişirilmiş balon gibi hissediyorum ayaklarım kollarım bacaklarim her yerim sızlıyor artık 34. Haftadan sesleniyoruuum 🙌
baby3_ Mamij_25 ben kızları 36. Haftada doğurdum. 10 kilo aldım sadece. Ama 5 i kaldı çok ilginçtir ki ama L beden giyiyorum 61 kiloyum. Öyle bi yanlarımı doldurmuşlar ki yağ oranım acayip fazla. Sağlıklı olsunlar da hal olur gider sıkma tatlı canını
Hellili Mamij_25 30 kilo aldım bebeklerim altı aylık iki ay diyet yaptım şuan hamilelik öncesi kilomun altındayım benimde popo kısmında çok yağ birikmişti kız bebek anneye popodan kilo aldırır derler
maydaymaydaymayday Mamij_25 baby3_ Mamij_25 baby3_ Prensannesiiiiiii bsraguruler Hellili Göbek ne zamn inio peki
Mamij_25 baby3_ 25 kilo aldım sıkmak istemiyorum ama artık bu ağırlık beni kısıtlıyor üzülüyorum. Bebeklerin kilosunu sormak istemiyorum doğru değil ama acaba kaç kilo dünyaya geldi melekler
baby3_ Mamij_25 emzirme çok olmadı düzensiz beslenme uykusuzluk falan . Yemek yemeye hazırlamaya fırsat bulamadım önüme ne geldiyse yedim kısacası . Öyle olunca da geri aldım
Prensannesiiiiiii Bence kilo insanın yapısıyla ilgili benim yengem 3. Hamileliğinde ikizi oldu ne hamilelikte fazla kilo aldı ne de hamilelikten sonra hala m beden giyer çok zayıf
bsraguruler Ben 64 le hamile kaldım 86 kiloydum en son doğuma 90 la girecek gibiyim nasıl verecem kara kara düşünüyorum bacaklarım irilesti benimde
baby3_ maydaymaydaymayday benim hiç olmadı. 10 kilo aldım doğumda hepsi gitti. Sonra 5 kilo aldım ama göbeğim hiç yoktu.
Hellili maydaymaydaymayday ya bence göbek en çabuk giden yer ben yemeyi biraz kısıp su içmeye başladığımın haftasında falan gitmişti
maydaymaydaymayday baby3_ bendd 10 kilo falan aldm. Karnım devasa büyük. Artı yırtıldı. Nası incek nr zaman incrk bilmiorm. Dr um korsede önermedi. Sezryn olcam. İnio diosun yani
Qnl Bebekleri sağlıkla bi doğursaydım kilo falan umrumda degil walla elbet gider sporla diyetle yeter ki sağlık olsun
maydaymaydaymayday Hellili hadi ya çok iyi Benim gönrk kocaman 10 kilo kadar aldm. Ama göbeğim bayaaaa büyük
baby3_ maydaymaydaymayday yok iniyo demiyorum benim olmadı yani 😀 kalcak hali yok ama bana da doktor korse takma dedi ama şimdi ikinci gebeliğim bu sefer takcam korseyi
Hellili maydaymaydaymayday benim göbeğim çok minicikti hamileyken ben hep kalçadan basenden aldım kiloyu oraları vermek çok daha zor şuan