Valla kişiye göre deisio bence bende acile gidiyorum sürekli iyi doktorlara ebelere denk geldim suriyelilerden gercekten fırsat gelmio onlara osekilde yaklasiyolar çünkü bazıları gerçekten hakedyio iki gün önce gittim bitane Suriyeli Altan muane olması gerekiodu erkek doktor diye olmadi adam gel imza at olmak istemiyorsan dedi yok kaçtı resmen güvenlik falan zor zapt etti imza aticaksin diye anlamıyorlar da insanlar işlerini de yapamio oleleri yüzünden de biz insanlarımiz bazi şeylerden geri de kalio