Eldgrn oy oy maşallah 😍🤲🏻
12 haftaya girdim bende kuzu iyi gidiyor çarşamba günüde iyi çıkmıştı ilk kez ilerliyoruz güzel birşeymiş bu anlar vala cuma ikili test var korka korka giden ben şimdi cuma gelse de hemen görsem demeye başladım korkularım gitti daha rahatım 1 haftadır varis ağrısı yaşıyorum biraz o gıcık ediyor sol bacağımin ağrısı deli ediyor onuda sorcam gidince ne yapsam diye böyle ağrı çekmezdim hiç vardı da gebelikte nuksetti 11.haftada başladı birden