dnz-d Doğumdan önce 3 ay doğumdan sonra 3 ay 75 tl veriliyor sağlık ocagı girişleri yapıyomuş diye duydum ama aramadığımda öyle bişey olmadığını söylediler aranızda alan varmı ? Varsa nasıl başvurdunuz ?
gulay2512 dnz-d Bu Kocaeli için geçerli başka şehirler için bilmiyorum ben aldım ilk ay yatırdılar 2 ay olcak hala yatirmadilar.
Ozzggeee dnz-d Evet Kocaelide var hemde senelerdir 😊 Ama önceden sadece süt veriyorlardı. Şimdi para veriyorlar