princess-mom iyi yapmışsın valla çok zor gerçekten erkek olsa isim hazır bile ama kızı olacağı için hicbirsey beğenmiyor 🤭 beğendikleri hep halktan isimler onlarda benim hoşuma gitmiyor benim beğendiğim değişik ve anlamı güzel isimleri de kendisi anlamsız buluyor o yüzden tek ortak noktamız bu oldu valla 🤭