Gizemtaskiran Çalışmayan anne süt parası ve doğum parası için nereye başvurmam gerekiyor bilgisi olan yazabilir mi
Aysemeva0306 Gizemtaskiran doğum parası bir süre sonra kendiliğinden yatıyor. İzinli olan çalışan anneye süt parası başvuru ile yatıyor oda e devletten oluyor