29 hafta olduk aslında bu zamana kadar coktan almam lazımdı kıyafetti oydu buydu ama cinsiyetimiz henüz belli değil doktor yüzde birlik ihtimalle kız diyor bende eminim kız ama kesin bişey demiyince alasım gelmiyor ama kendi kendimi ikna ettim kız olduguna. Tecrübeli hamişler sizce yeni dogan bebeğe a dan z ye neler alınması gerek ben hiç bilmiyorum