Merhaba bayanlar 31 + 2 günlüğüz ve tek yumurta bugün kontrolümüz vardı Ümraniye eğitim araştırma hastanesi nde Perinatoloji bölümü doktorumuz Murat Muhcu Bir bebek 1 kg 760 gr biri 1 kilo 800 gram Doktor gayet gelişimleri iyi 34’te alırız dedi bir şey diyemedim ikisi de başaşağı olmuş olmuş normal doğumda yapabilirsin ama hiç riske atmayalım sezeryan ol dedi bunlar iyi mi kotumu soramadım bile 10 dakika sürdü zaten kontrolü biri beni aydınlatabilir mi lütfen