Soruyorumm büyüdüğü için veya hormonlara bağlı kuruduğu için kaşınıyor olabilir..ben bir aydır lansinoh kullanmaya başladım, 36.haftadayım şimdi iyi ki başlamışım diyorum, uçları o kadar kuruydu ki ilk hafta kabukları kalktı hep ve bi kaç gün sızladı, her gün lansinoh kullanmaya devam ettim şimdi çatlaklar düzeldi gerçekten çok etkili bir krem..doğumdan önce başlanırsa çatlak oluşma ihtimali de azalıyormuş, deneyebilirsiniz