Eaydin küçük tansiyon 6 dan düşük olur sa büyük tansiyon da 10 uzeri olursa gebelik tansiyonuna bakılması gerekiyor ilerleyen gebelik durumlarında bebeğe oksijen gitmeme durumları olabiliyor muş yeterli beslenemiyor lar mis o sebeple tansiyon sıkıntınız varsa doktor kontrollerinde mutlaka söylenmesi hatta günlük olarak açlık tokluk tansiyon ölçülür doktora bilgi verilmesi gerektiğini düşünüyorum.