Doktora geldim parmakla altdan baktı. Daha sonra benden kan geliyor. Kan pıhtısıda küçük küçük geliyor. Şimdi hastanedeyim. Yarın sabah 6 da doğumu başlatıcaz dedi. Kan pıhtısı beni tedirgin etdi. Normalmi. Kendisine sordum normal diyor. Ama kanım dayanmıyor. Aynı regl oluyorum gibi