Ipeekk Kızlar kusura bakmayın öncellikle. Az önce lavaboda yoğun kahverengi fazlaca bi akıntı geldi. 39. haftadayım. Ctesi günü çatı muayenesi oldum. Acaba nişan mı? Nişanın kırmızı olduğunu duymuştum ama kahverengi de oluyor mu?
Elatalay Ipeekk kahverengi olmuyo diyolar ama bilemeyiz kuzum nişan olsa bile zaten sancıni bekliceksin sakin ol canım
Elatalay Ipeekk inşallah kuzum bnde suan uzandım bildigin adet sancısı cekiyorum sabahtan beri durmadan tam 38 hafyalıgım