Merhaba 25 haftalık çift yumurta ikizlerine gebeyim. Bebeğimin birisi sağda birisi solda. Sağdaki bebeğimin hareketleri daha fazla solda pek hareket hissetmiyorum. Siz nasıl ayırt ediyorsunuz hangi bebek hareket ettiğini veya edebiliyor musunuz ? Benim soldaki bebeğim geç döllenmiş sağdakinden daha küçük acaba o yüzden mi onun hareketleri daha hafif kalıyo ve pek hissetmiyorum