Asasasas Kutay olabilir sanki
TBeyza İşin tuhafı bulduğumuz isimler de uzun oluyor:D Çağan,Barkın ,Görkem düşünmüştük mesela.
MomSes Ege hoş bir isim ama konduramadım oğluma sanki uymuyor gibi hissettim yoksa çok güzel.
zzhrrl Bu gidişle bizimde öyle olacak gibi en azından bir ismi oldu diyorum eşime.Doğunca yüzüne bakalım belki bir isim çağrışır diye gülüyoruz:D