Elifszll canım korkmana gerek yok rahat geçiyor kendini çok kasma rahat ol herkesin acı eşiği farklı oluyor ben 18 gün önce sezaryan doğum yaptım ilk ayağa kalkınca hiç ağrım hiç acı hissetmedim rahattım bide yanına muhakkak kahve al baş agrin olmasın diye bol bol su bol kahve tuket ben günde 6 veya 7 tane içiyordum kahve yoksa narkoz yüzünden çok baş agrin olur