Elatalay doğum sancısı olabilir ben bu bahsettiklerini yaşarken doğum sancısı cekiyormusum aynı bahsettigin gibiydi ama ağrı kivrandiriyordu beni , ama nst ye falan baglamadiklari için idrar yolu enfeksiyonu diyip göndermişlerdi 2-3 gün sonra da kanamam başladı hastaneye yattım sancılarım kesilemedi doğum gerçekleşti , bir de burada okumuştum duşa falan girince azaliyorsa yalancı sancı oluyormuş sanırım bı dusa gir istersen