Öncelikle merhabalar, uzun zamandır takip ediyorum burayı çok güzel paylaşımlar görüyorum Allah her isteyene nasip etsin evlat ve evladınızı kucağınıza almayı nasip etsin 🤲 ❣️ 2 ay önce evlendim haziranın 5 inde adetimi gördüm hatta bazen 5 ve 25 arasında oluyorum bu ay olmadım adet ama herhangi gibi bir belirtim yok hatta bir ara test alıp merak ettiğim için yaptım ama negatif çıktı bana öneriniz nedir bilgi almak istiyorum.