Kızlar merhaba 32+5 haftalik hamileyim Allah nasip ederse 39. Haftamda sezaryen olacagim cunku ilk dogumumda sezeryan. ilk dogumum özel hastanede oldu. Simdi devlette yapacagim gibi duruyor. Zeynep Kamil Hastanesinde. Ama sezaryen de 2 gece mi kalınıyor şart mi? Ben ilk dogumda 1 gece kalmistim oglum var küçük onu 2 gece yalniz birakmak istemiyorum esim bakacak cunku baska birakabilecegim kimse yok. Bir de devlet hastanesi genel anesteziyle mi dogum yaptiiriyor ? Ve bir de etraf gözümü korkutuyor yok dikisini iyi atsinlar aman dikkat et iste devlet hastaneleri sezaryene karsi olduklari icin nasil davranirlar bilemem edemem gibisinden konusup moralimi bozuyorlar 🤦