Hamileligimi rahat gecirdim diyebilirim taaa ki bu sabaha kadar uyandigimdan beri kasıklarımda batma var sol tarafta oturup kalkarken uzanırken batiyo boyle olmasi normal mi yataktayken bile sola dönerken acıyo haftaya kontrolum var bekliyimmi gidiyimmi ( ilk gebeliğim).. ??