DilarAsel Aranızda Hamile iken ombre yaptıran var mı 7 aylık hamileyim acaba yaptırsam mı diye düşünüyorum zarar olmaz ise yaptırmayı düşünüyorum eğer zarar verirse doğumdan 2 ay sonra yaptırcam ama sadece uçlarını yani
buse007 DilarAsel boya kokusunu çok teneffüs etmediğiniz sürece sıkıntı Yok, zaten dipten uygulanan bi işlem değil değişiklik iyi hissettirir ama bence Doğumdan sonra yaptırın tam değişiklik olsun kilo filan da vermiş olursunuz ☺️ Ben de öyle düşünüyorum
DilarAsel buse007 kilo sıkıntım yok da eşim burada değildi bu ay gelecek saçlarım çok uzadı biraz güzel gözükmek istiyorum doğrusu 😍😍
buse007 DilarAsel o zaman güzel olabilir :) ben de 37 ye giricem nasipse hamile kaldığından bu yana yaptırıyım yaptırmayım 😂😂 sonra dedim doğuruyum da şu kilolardan da kurtulmuş olurum ombre de yaptırıyım 😂