Merhaba;
Çift yumurta ikizlerimden birini 11. Haftada kistik higroma teşhisiyle kaybettim. İlerleyecek birçok tehlikeden dolayı gebeliğim sonlandırıldı. Diğer bebegimin sağlıklı oldugunu söylüyorlar ama korku içime girdi bir kere. Çift yumurta ikizlerinden birini kaybedip diğerini sağlıkla dünyaya getiren var mı😭😭😭😭