Selam canlar,
Ben uzun süre türkiyede yaşadıktan sonra almanyaya yerleştik . 8+4 haftalık hamileyim mide bulantılarım cok oluyor istifra ediyorum burdaki doktorlar bana scma sapan ilaclr verdiler bitane haric hicbirini kullanmadım oda beni uyku komasına sokmuştu, türkiyede yaşadıgım dönemler metpamid kullanıyordum arada mide bagırsak sorunum oluyordu ve güzel rahatlatıyordu , kullanan varmı ? Hic bilgisi olan varda yazarsanıx sevinirim …