Bebegimizolsun Kızlar 4 saatlik yola gideceğim Riskli falan değilim sanırım kaç kere doktora gittim hiç riskin var düşük riski falan demedi çok şükür Otobüsle gideceğim molalarda aşağıya iner yürürüm bi sıkıntı olur mu? Bu haftalarda yolculuk yapan oldu mu
Deletedmom_11 Bebegimizolsun kendim olumsuz bir tecrübe yaşadım yani naçizane önerim hekiminize danışmadan sakın sakın kimsenin lafıyla birşey olmaz diyip yola çıkmayın izin verirse çıkın derim ben 😊
2022bebeki Bebegimizolsun O haftalarda onermediler ama 12.haftadan sonra 2 saatte bir 5 dakika yürümek kaydiyla izin verdi doktorumuz. Danisirsaniz iyi olur haftaniz biraz küçük 🤗
Bebegimizolsun Deletedmom_11 EsraBaykara 2022bebeki Minikoanne Minik_prenses tamam kızlar teşekkür ederim hepinize
EsraBaykara Bebegimizolsun 4 saat yol için ya hiç ya 1 mola verilir diye düşünüyorum. Wc problem olabilir. Zorunlu değilse gitmeyin bence.
Umran__37 Bebegimizolsun cidden doktoruna sormadan hareket etme herkes bir degil sonucta benim dogumun yakin mesela senin haftanda yol yaptm insan kotu oluyo cidden kasik agirisidir el ayak sismesi bel agirisi kotu oluyo
Bebegimizolsun Umran__37 doktoruma soracağım, peki kasık ağrısı vs onların dışında çocukla alakalı bi sıkıntı oluyor mu onu merak ediyorum hani mide bulantısı olur el ayak şişmesi olur doğru
Umran__37 Bebegimizolsun yani dogal olarak kasik agrisi felan oluyo yol yaptin icinde sabit oturdun icin ayaklar feln sisiyo
DidemDnnz Bebegimizolsun ben 31 haftalığım cuma 5 saat bugün de 4 saat araba kullandım iyi hissediyorsan riskli gebelik değilse bişey olmaz bence
Bebegimizolsun DidemDnnz kendim iyiyim kuzum sadece bulantım oluyor oda olmadığı saate aldım zaten bileti Riskli gebelik değil inşallah bişey olmaz
byzogrtmn Bebegimizolsun ben 8 haftalikken 6 saatlik yola çıkmıştım molalar yürütmüştüm ama öncesinde doktorumdan onay alarak
Bebegimizolsun byzogrtmn anladım kuzum bende perşembe günü doktora danışıp yola çıkacağım inşallah izin verir bi sıkıntı olmaz bileti de aldık boş bulunca
Sanal_koala00 Bebegimizolsun bana kesinlikle izin vermemişti bayramda memlekete gidemedim , çok küçük çok yeni daha diye ama benim riskim de vardı o dönem
Bebegimizolsun Sanal_koala00 yaaa öyle mi çok zor valla çok üzülürüm inşallah izin verir riskim yok çünkü
Sanal_koala00 Bebegimizolsun riskiniz olmasa da henüz çok yeni gebeliğiniz öncesinde düşük geçmişiniz, riskli gebeliğiniz dahi yoksa bile normal gebeliklerde ilk 3 ay zaten riskli dönem çok çok önemli ve acil bir durum değilse keyfi riske atmayın derim
Bebegimizolsun Sanal_koala00 bakalım kuzum doktorum ne derse ona göre hareket edeceğim teşekkür ederim