Sedaaa95 Bugün doktora gittim 26+4 haftalık hamileyim bebeğim 1180 gram. Sizlerin bebişlerinizin kilosu ne durumda 😊
Annesininportakali53 Sedaaa95 en son 20+0 da 383 gr dı bir hafta önde gidiyor bakalım tabi önemli olan 1 kg olduktan sonra ki kilosu sağlıkla gelsinler inşallah 🥰
Asel_im Maşallah canım kilosu iyiymiş. Ben 27 haftalıkken gittim doktora 3 gün oldu gideli. Doktor 1kg bebek dedi. Sağlıklı doğsunlar inşallah
Sedaaa95 Asel_im Sağlıkla gelsinler inşallah 🥰 senin bebeşinin kilosuda iyi canım zaten ortalama böyle oluyor bu haftalarda😊
Peelinn Annesininportakali53 benim de 21 haftalık 450gram suan . Tontirik mi olacak bu bebeler acaba ?
Annesininportakali53 Sedaaa95 bana çabuk geçti 22 olcaz Bi iki gün sonra ama bundan sonrası geçmiyor sanki 30 lu haftalara gelmek için sabırsızlanıyorum 🤭
Sedaaa95 Esra255 Ayyy maşallah sen benden öndesin bende bir an önce 30lu haftalara gelmek istiyorum artık 😊
Orenpuding Sedaaa95 yaa 30 lara gelince de sonlara gelmek isteyeceksiniz sonlara gelince de doğurmak isteyeceksiniz bu bekleyiş doğurana kadar bitmiyor bitmiyorr 🤭🤭😅 Allah sağlıkla kurtarsın tüm hamişleri 🌹🌹
Esra255 Sedaaa95 Ben zamanın nasıl geçtiğini anlamadım bile hemencik geçiverdi çok şükür. Şimdi son zamanlar geceleri uykularım bölünmeye başladı güçlü tekmelerle uyanıyorum 😊😊