Sebebi annenin rahatsızlığı olabiliyormuş ama bende hiç birşey çıkmadı şimdi doktor minyon olabilir bebek diyor zaten kilosuda az 32de gttiğimde 1500 gram 40cm çıktı zayıfta yani ne yapsam ne yesem almıyor doktor bazı bebekler zayıf olur almaya bilir dedi 🤷🏻♀️ Önemli olan sürekli gerilemeyip azda olsa ilerlemesiymiş 🤷🏻♀️