Sydd benim bebegimin suyu 25.haftaya kadar normaldi daha sonra bebek dogum pozisyonu aldı baş aşağı dogru . Plasenta da bebegin başının oldugu yere yerleşmiş ve bebegin başının oldugu kısımda su az görünüyor bebegimin başı yassılaşmış plasentanın baskısından dolayı ve gebelik şekerimde var o yüzden meyve ve meyve suları yasaklandı bana . Ben ona ragmen bol karpuz ve iki günde bir havuç suyu günde 4 litre su içtim ama su artışı olmadı maalesef . Doktorunuz ne diyorsa onu uygulayın iğne önerdi ise yaptırın iğneyi